lördag 21 februari 2009

TV-kväll

Igår så berättade jag till min Latte-handlare att jag skaffat egen espressomaskin (min fina Nespresso), som betyder att jag inte kommer köpa min Latte hos honom så ofta längre. Kunde inte hålla mig o berättade också att min latte smakar en aning godare än hans, DÅ VISADE HAN BARA MOT DÖRREN O SA "UT!!!!"Nu vet jag inte om jag vågar mig dit igen, bara att...... det måste jag. När jag jobbar hela dagen i stan o inte har tid att hämta min latte hemifrån. Jag måste någ våga mig dit igen. Hoppas att han fortfarande säljer latte till mig;)

På förmiddagen var det dags för StudioDanza med EnergyFunk o sedan en lång promenad med Carina, min walk´n´talk -kompis. Hörde all skvaller angående våra andra vänner som alla 3 har nyligen hittat bra o seriösa pojkvänner- Lycka till bara, säger jag!

Såg My Sweet 16 på MTV. Timbaland's son fyllde 16!! Missy Elliott, pappa Timbaland, Keri Hilson o andra uppträde o där, på scen, bredvid högtalarna var en bur med en lejonunge o en tigerunge, helt riktiga levande djur mitt i det högsta musiken för att en skitunge fyllde 16!!! Helt sjukt, hoppas att Pamela "PTA" Andersson såg det o gör nåt åt saken!! O så fick star-teenager en till present som beståd av specialdesignad Lamborghini. Sjukt!!!

Bara för att komma på vänligare o bättre tankar så tilläger jag en bild på mina pluppisar när dem var små o söta!!! Dem e fortfarande söta (iallafall i mina ögon) men inte små längre. Ni kommer att höra mycket mer om dem i framtiden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar