onsdag 25 februari 2009

Träning

Härlig känsla efter träningen igår, hade ju aerobic, coreboll o sedan min egen YogaLates.
Aerobicen gick jättebra, det var basic pass o jag hade gjort rätt så basic steg men satte i snurrar som alla kunde välja bort om det blev för svårt. Men icke, alla var med på snurrar, häftigt!! Så duktiga dem var. Stämmningen var hög o i finalen kom Malla med sitt uua-uua, cool!!! Alla var glada efter passet!!!
CoreBollen var också rolig, för att jag brukar ju inte ha det passet på YES, som betyder att dem inte hade haft just sådan användning av bollen. Vi avslutade med balansövningen som jag bara älskar. Det e utmanande o rolig + alla klarar av det med lite övning.
YogaLates var en härlog blandning av bål-styrka o stretching som vanligt, som passade bra som avslutning på dagen. Har sista tiden haft samma folk på mitt pass o dem e riktigt duktiga. Vi kör vissa avanserade pilates-övningar o dem klarar av detta snart, bara några gånger till!!
Det betyder att jag tillbringade hela eftermiddagen i Yes, från 17-2o!!! Hade en liten paus i mellan, då repan-Sara o en kille o jag försökte hitta låten till Mattias. Han har en trancemix variant av låten, men e efter att hitta originalet. Ni kan lyssna på låten på You Tube - Transcore Project - Mohicans (Pulsedriver Remix). Den e GRYMMmmmmMMmm!! Om nån vet vad originalet heter så skriv gärna en kommantar här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar