fredag 27 februari 2009

Idag ver det lugn dag i gymmet. Mina favorit träningskunder Lena o Peter var förbi för träning o det blev en hel del snack om allt möjligt. När vi träffas så hittar vi alltid nåt att prata om. Dem e så grymt trevliga!!! Men vi har lyckats med kunderna i gymmet över huvud taget, alla som tränar hos oss (Ystads Gym o FriskvårdCenter) e trevliga, skötsamma människor, så det e med glädje jag jobbar där.
Aggie o Jennie behövde påfyllning på fransarna, o dem e också riktigt bra kunder. Med Agneta pratade vi om Spanien (hon e FAN of Spain), med Jennie så snackade vi om kändisar o vad skulle vi göra om vi skulle vinna miljoner på lotto, det blev en hel del skratt!!!
Skyndade mig förbi Hårstudion för att köpa nytt schampo. Matilda hjälpte mig att hitta en Kerastase Spécifique schampo. Mitt hår blir så snabbt fet, nu när jag färgar det med Henna, men det växer som satan också, o det e ju bra!!! Har precis tvättat håret o det känns super!!! Ska tacka Matilda på tisdag när hon ska klippa bort alla söndriga toppar!! Hon e också väldigt bra människa o tränar självklart i gymmet hos oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar