onsdag 18 februari 2009

Redan Onsdag?!!

Vet inte varför tiden har flygit så fort eller vart den har flygit, det var ju måndag precis? O nu e det onsdag!! Men jag har haft fullt up med fransar o träning. Har påfyllt andras fransar o sedan även fått mina påfyllda av Marie. Kan inte sluta beundra mina fina långa fransar!!! www.lafransar.se
Igår hade jag Titti's Step pass på Yes www.yes-fitness.se, det gick sådar, det kändes ju långa vägar att deltagarna inte var vana med mina steg o stil. Men, men det fixade vi, o lagom till finalen kunde alla alla steg! Dem var duktiga!!! Efterråt hade jag även mitt vanliga Yogalates pass där jag blandar stretch- o styrkeövningar från yoga med bålstyrkan från pilates, väldigt lyckad kombination!!!Det kändes i hela kroppen att man hade tränat! Fick så mycket energy över så att det blev lite kondition o styrke för överkropp idag i mitt lilla gym www.ystadsgym.se. Imorrn blir det vilodag, eller nästan. Ska ju ha Senior gruppträning på förmiddagen o Pilates på kvällen. Det e kul med träning o variation i den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar