söndag 15 februari 2009

Ferbruari weekend

Gårdagen gick väldigt fort. Börajde dagen med StudioDanza, oo vad jag hade saknat den. Var med på både Danspuls o sedan EnergyFunk, kommer någ gå bara på Funken för att man hinner ju inte allt. Det var härligt o (instruktören-ägaren) Anna var lika glad o energisk som vanligt. Det känndes i hela kroppen efter passet. Nu e alla vårens lördags förmiddagar planerade!!!

Idag ska jag o kompisen Carina ta en lång promenad. Hon har stegräknare på sig, dem tävlar nämligen på jobbet. Alla där har stegräknare. Det e faktiskt rätt så kul grej som får folk att röra sig!! Men ibland går Carina även i sömnen o stegräknare på förstås?! ;)Hon ligger jämt 3-a i tävlingen, så hon måste någ utnyttja ävan nätterna;) Jag ska självklart ha med mig kameran o försöker fixa bilder till dagens inlägg.
Men, men.... sedan ska vi fika hos mig, nu e det ju jag som har stans bästa latte, tänkte baka prinskorvar i smördeg, såna små piroger, grymt goda.....till filmen, vi bestämde nämligen att vi ska ha en glad o rolig söndag så vi ska se Madagaskar2! Det blir mycket skratt!!! Senare ska jag försöka hinna till Yes o öva mina Step steg, ska nämligen vikariera för Titti på tisdag. Det var länge sedan jag hade ett Step pass, så stegen måste sitta perfekt!!! Det blir jättekul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar