fredag 13 februari 2009

Min nya lattemaskin


Igår fick jag min nya lattemaskin, som jag hade beställt från http://www.nespresso.com/ . Det e egentligen espressomaskin, men jag kallar den lattemaskin, för att det e latte jag dricker. Den e SUPER!!! Fattar inte att jag har levt utan?! Men Maltes Mackor har varit min räddare, har köpt min dagliga dos där, eller dubbelt ibland. Jens har stans bästa latte, smakar bättre än EspressoHouse(som var min räddare när jag bodde i Malmö) eller Starbucks(som var min räddare i London, Dublin o när jag åkte jorden runt). Där ser ni, jag e expert på latte!!! O ny har min älskling Nespresso landat hemma hos mig!! Måste bara visa till er också hur den ser ut!!


Annars har dagen varit trevlig, fast det var fredag den 13 (jag tycker någ om siffran egentligen)!! Fixade några fransar o gav Sofia en 2-timmars massage, ni kan bara tänka hur skönt det var, fast jag hittade massa triggerpunkter, som vi döpte till Bamse (ni förstår säkert varför) o Lille-Skutt o sedan en liten som fick heta Misa, för att vi inte kom ihåg vad lilla katten hette!? Iallafall e hennes muskler fixade nu o nästa fredag e det min tur att njuta!!

1 kommentar:

  1. inte bara smakar den bättre, för 33kr fick jag en 20cl latte igår på espressohouse. Idag köpte jag en stor på maltes för 32kr på 40cl Snacka om skillnad!

    Jonna

    SvaraRadera