fredag 20 februari 2009

Mycket fransar o lite fransk manikyr

Dagen har försvunnit, men jag har hunnit med mycket. Mest fyllt på fransar men sedan hade jag även en kund som behövde fransk manikyr, det e roligt med lite omväxling.

Jag hann även förbi Wings of Love Weddings i Gåsegränd, där Cecilia har öppnat sitt bröllops butik. Hon hade även en trevlig hund som först morrade mot mig, men sedan fick jag inte sluta klappa henne/honom. Iallafall tänkte jag ju att fransförlängningen passar ihop med bröllopsgrejer. Det e inte alla brudar som har långa fina fransar av sig själv o då skulle jag ju kunna hjälpa till. Visst, kan man ju limma lösfransar, men tänk om dem börjar lossna mitt i festligheter? O mina fransar kan man ju njuta av flera dagar-veckor till. Cecilia hade tänkt samma sak, så att hon hade klippt ut min annons, när det var i tidningen o tänkt ringa mig!!! Ha-haa, det var ju lite roligt, men jag hann före!! Om vi nu snackar om bröllop o fest så tänkte jag visa här även det nyaste, nämligen glitter-fransar!!! SuperFint säger jag bara!!! Tack för Annette som poserade fint med sina glittriga fransar!!


Kvällen blev ännu bättre, fick nämligen massage av Sofia. Det var skönt!! Hon hittade o tryckte massa triggerpunkter, men det behövdes. Sa just till henne att om jag skulle vinna på lotto (o då menar jag mycket pengar) skulle jag anlita henne som personlig massör, så att jag skulle kunna få massage dagligen! Det kallar jag lyx!!! Än så länge ska jag tyvärr nöja mig med en gång i månaden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar