torsdag 26 februari 2009

Hej, e bara hemma för att äta lunch o dricka min latte. Sedan raka väggen till salongen o limma fransar. Efter det tillbaka till gymmet o arbetsdagen avslutas med Pilates, som vanligt på torsdagar. Sedan hem o njuta av Criminal Minds (kl 21.oo på kanal 5), just nu mitt absoluta favotit på TV.Måste även skicka in intresse anmällan till olika fastighetsföretag för att jag börjat tröttna på min lilla etta o den bakom ryggen klagande stämningen i huset. Häromdan råkade jag tappa galjan i hallen o då hörde jag min granne säga "herregud, ska hon riva hela huset nu?" - ni förstår ju att det e inte roligt att leva så här, känna hur nån andas i nacken hela tiden. O sedan e en etta ju alldeles för trångt. Helst vill jag ha en öppen 2-a med balkong till söder o badkar i badrummet. Man kan ju drömma, hehee. Tillägger en bild, i sådant här hus skulle jag gärna vilja bo. Så på söndag ska jag på jakt, tar med min walk´n´talk kompisen Carina o ska kolla vilka hyreshus som finns o var dem finns!!! Lycka till Liis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar