måndag 23 februari 2009

JAG VANN PÅ LOTTO!!!!

Helt sjukt!! Jag köper ju lotter ibland, men inte alls ofta. Här i Sverige försöker jag köpa Lotto 1 & 2 med Jocker, men när jag e i Estland då köper jag Viking Lotto, som man kan även köpa här, med dragning på onsdagar. I Belgien köpte vi EuroMillion. Då skulle jag, Annette (som bodde där just då) o Denise (från USA) köppa lotter o vinna pengar så att alla vi 3 skulle kunna åka till Mississippi, där Denise bor. Vi har faktist tanken kvar, förutom att Annette har flyttat till Syd Afrika o nu måste vi även åka dit. Så vi 3 har en pakt, att vi ibland köper lotter o den som vinner bjuder dem andra 2 på resa!!! Vi har inte lyckats hittills. Tillägger en bild på mina vänner Annette o Denise här, så ni vet vem jag pratar om.Men nu vann jag!!! Jag vann 23 kronor!!! Det gjorde mig jätteglad!!! Jag kan inte bjuda mina vänner på en resa, men det fixar vi säkert en dag!!! Hoppas att ni e glada med mig o att vi alla har fetare lycka nästa gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar