tisdag 24 februari 2009

Aerobics + YogaLates.....

Det e tisdag igen. Tiden flyger med fågelvingar. Men det e bra för att då kommer sommaren snabbare, eller hur? Nu har vi haft snö o kallt o det e dags för sol o strand!!


Har gjort lite fransar igen o sedan även svarat till Maria att jag kan ta hennes Aerobics kl 17. Det var länge sedan jag hade ett aerobic-pass, men det sitter ju i, precis som cykla!! Nu måste jag bara göra färdigt koreografin i huvudet o sedan testa utlärningen o sist matcha allt med musiken! Så enkelt e det!! Hoppas jag iallafall. Efter aerobicen måste jag tyvärr "hänga" 2 timmar, för att sedan ha YogaLates pass. E det lämpligt att gå o köpa en fastlagsbulle då, tills jag väntar mitt andra pass? Det e ju Fettisdagen idag! Hoppas att ni inte glömmer äta en sådan god fastlagsbulle!!!
O sedan börjar bokrea idag? Jag behöver någ några träningsböcker, pilates eller yoga eller nåt liknande. Det e alltid bra med inspiration!!! Ha det så gott så länge!!!


Hahaa, nu sms-ade Maria igen o frågade om jag kunde ta CoreBollen med, o det kan jag ju, hoppas bara att jag överlever dagens träning!!! Men det e kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar