söndag 15 mars 2009

WEEKEND IN THE CITY

o då menar jag Malmö, inte NY. Köpte min första Odd Molly plagg. Det e ju ett måste i svensson-livet, precis som Volvo, fast jag föredrar Saab, hoppas att nån kommer o räddar dem. Jag gillar verkligen Saab. Hope the show can go on.
Ska bara berätta att när jag var i Malmö förra helgen så hittade jag massa vita blusar till sommaren, både från Odd Molly o Hunky Dory. Inte en enda kvar denna vecka!!! O så säger dem att vi har dåligt med ekonomin? Det e ju inte precis billiga grejer?!
Efter snabb-shopping blev det middag med Maarika (som e en av dem drabbade, jag menar stork-sjukan) i Bröderna M, som e ju från Ystad o ligger i Gustav Adolf´s torg i Malmö. Maten var god, service snabb o miljön trevlig, rekommenderar varmt.
Melodifestivalen såg vi hos vänner Aire o Robban. Jag ville att Alcazar skulle vinna, men operasångerskan var också bra o hon hade såååååå snygg klänning!!!

Jag sov över där, som inte gillades av huskatten (can´t remember his name) pga att jag hade tagit över soffan, där han brukade residera på nätterna. Det blev höga klagomål flera gånger under natten, men jag överlevde o gottgjorde detta genom att leka lite med muskungen på morgonen, för att undvika catfight.



Snabbvisit hos en annan vännina o gratta barnen som hade fyllt 7 år, det vill säga att ena fyllde 2 o andra 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar