tisdag 24 mars 2009

PÅFYLLNING STEP BY STEP

Så här ser Elisabeth´s fransar ut efter 3 veckor. Jag har redan tejpad nedre fransar med skön , anti-wrinkle eye pads, som hjälper även påsar under ögonen att försvinna. Lägg även märke till hennes egna fransar. Jag kan säga att hon har fina mörka, rätt så långa fransar själv.
Här har jag fyllt på hennes fransar. Jag använder alla hennes egna "vuxna" fransar (baby-fransar får fortsätta växa i fred) o limmar på långa fina fuskfransar. Ju mer fransar man själv har desto mer kan jag fylla på o desto längre det håller.
Här har jag tagit bort tejpen o ni kan se fina långa svarta fransar.
Slutliga resultatet ser ni här. Det ser ju helt naturligt ut, men fuskfransar e dubbelt så långa som egna, tjockare o svartare + fint böjda!! Dröm för alla som har korta fransar eller vill slippa måla egna fransar!!

1 kommentar:

  1. hej!
    jag skulle vilja supergärna ha en ögonransörlängning... hur mycket skulle det kosta? är student..
    /Amelie
    mejl mig gärna ameliealbert86@hotmail.com

    SvaraRadera