fredag 13 mars 2009

PILATES+FRANSAR

Det var torsdag igår o då hann jag mycket, fylla på fransar på Elisabeth
o sedan Aggie, som hade många fransar kvar, men skulle åka till Stockholm idag o se på Melodi Festival på plats imorgon o ifall Petra Mede skulle kalle henne up på scen, så måste ju A ha perfekta fransar. Jag fyllde på ordentligt, det blev riktigt tjockt o trångt, så fransarna fick samsa. Aggie lovade vinka o vifta med fransar när kameran zoomar in henne, för att dem har inte sett så fina fransar i Stockholm. Det finns bara här i Ystad hos mig, LaFransar!!!
Sist på torsdag var pilates, sedan Criminal Minds på 5-an, min absoluta fav. serie på tv just nu. På bilden ser ni mina duktiga pilates deltagare som fick plats på bilden:
Idag fick Barbro sina fransar, här kan ni se före o efter bilder. Ni förstår nu vilken skillnad!!!!!! Hur kan man leva utan?

Dagen avslutades med massage hos Sofia, she´s the best!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar