söndag 29 mars 2009

SUPER SUNDAY

Idag var det Super Sunday på Yes. Tänkte träna BodyJam, men glömde vrida klockan fram, o hon gjorde inte det själv. Det hela gjorde att jag missade passet:(((( Fick träna BodyVive istället. Det var kul!!!
Lyckligt vis så fick jag även plats på BodyBalance. Det var så inspirerande o bra, mest pga dem 3 duktiga instruktörer Susanna, Barbro o Malin. Jag tycker att dem skulle alltid köra det tillsammans. O DERAS BYXOR!!! Snacka om snygga haremsbyxor!! Barbro hade köpt dem i Indien, som betyder att jag inte kan skaffa mig sådarna:((((

Igår kväll hade vi filmkväll hos Carina. Det var egentligen bara jag o Pernilla, o så Carina förstås. Dem hade hyrt Rallybrudar (jag gillar verkligen Eva Röse, hon e så bra)
o In Her Shoes (Cameron Diaz har sååååå snygga ben, speciellt i den filmen, där hon "lånar" sin systers Jimmy Choo´s o andra läckerheter. Skön, lugn kväll var det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar