torsdag 19 mars 2009

FIKA I YSTAD

Jag o Sofia skulle fika. Vi skulle välja mellan Snuggels o Hartmans. Det sistnämnda vann pga sitt goda kycklingsallad o fina uteservering i solen. Men salladen var slut o solen försvann, så vi fick flytta inomhus. Jonna tyckte att det var mycket roligare, hon fick ju lämna sin tråkiga rörelsehindrande vagn o jobbig varm överall. Varje gång jag skulle ta bild så gapade hon stort. Vet ej om det betyder smile eller omlett i hennes språk? Resultatet ser ni själva här. Sedan var det snabbtitt i Lindex där både jag o Sofia köpte harembyxor. Mina e rätt så tunna så jag hoppas att det blir varmare, snabbt!
Nu e det torsdag o lika fint väder igen, fast solen leker titt-ut!! Hade min seniorträning i morse, där vi 45 min gör långsamma sköna rörelser i takten av musiken o tränar genom hela kroppen. O sedan var mina favorit gymmare Lena o Peter tillbaka från London, där dem redan har fin vår, varmt, soligt o blommigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar