fredag 3 april 2009

REAL SPRING!!!

Idag var det riktigt varmt o soligt. I think it´s spring! I dont think, I know!! Men jag fick sitta inomhus för att hjälpa mina franskunder att bli fina. Dagen gick megasnabbt, tur att Carina hade köpt browni-liknande chockladkaka med kyckling, nej, förstå mig inte fel, inte kyckling med glasbitar i, en marsipankyckling utan glasbitar. Oj, vad det var gott!! Jag e ju chockoholik!!

O nu på kvällen blev det fruktsallad, min sista tidens favvo-snäcks vid TV-n. Det e bara så jobbigt att skala o hacka, men nyttigt o gott e det. Kör oftast päron-kiwi-apelsin-banan. Snacka om banan, så bjuder jag er på en tur med banana-boat...hahaaa...;)...bakrunden ser ni palmön i Dubai o året var 2oo6, det e färdigbyggt nu, gissar jag? ...o sedan får ni gissa om dem körde så att vi alla trillade av.....i det hemska saltvattnet. Inte alls det sköna som här i Sverige.
o sedan lite sol-himmel, det e ju FREDAG!!!

...imorgon e det StudioDanza o vi har börjat öva inför uppvisningen i slutet av Maj på Teatern. Lärde oss "locking" förra gången, eller försökte lära. Det går säkert bättre imorgon. I vilket fall som helst så I love my StudioDanza saturdays o ser fram mot showen för att jag aldrig varit med förut. It will be lots of fun!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar