måndag 6 april 2009

HUDVÅRDCENTER YSTAD

Jag jobbar ju i Hudvårdcenter Ystad med 2 trevliga hudterapeuter Eva & Carina. Nu på våren e det mycket att göra, alla vaknar o vill se bra ut. I Hudvårdcenter kan man få flera olika sorts ansiktsbehandlingar, få hjälp när man har problem med huden, men även massage, naglar, färga ögonbryn o fransar o självklart få fransförlängning, som gör en minst 5 år yngre, nej, 1o år!!
Dags att förberedda huden för solen? Har precis bokad tid hos Carina för ansiktsbehandling, innan jag börjar sola. Jag vet att både Eva o Carina rekommenderar inte solandet, men jag gillar det, det e så snyggt o fräscht att vara solbränd!!
Sedan fixar jag även fransk manikyr på 3o-4o min, rent o fint, kostar 25o.- o ser bättre o jämnare ut än att man gör det själv! Rekommenderas på fredag eller lördag innan fest, middag, bal mm.

Hudvårdcenter ligger på ÖP torget, Jennygatan 3, mitt emot korvkiosken o har tel nr. 0411-197 37

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar