lördag 18 april 2009

CAROLINA GYNNING vs VICTORIA SILVSTEDT


Vem e snyggast, smartast, mer känd eller tjänar mer pengar? E det Carolina Gynning eller Victoria Sivstedt? Vem gillar ni mest? Vem tycker ni e bäst?
Dem går ofta på röda mattan båda 2, fast jag tror att det blir mer hemmaplan för Gynning o runt medelhavet för Silvstedt? Carolina har just nu större kändis-status hemma i Sverige, men Victoria e ju "stor" i vissa andra europeiska länder.



Hervé Legér klänningen gillar dem båda två.
Men, sry Carolina, jag tycker att Victoria har snyggare kropp!! Har ni sett hur snyggt skulpturerade e Vicky`s ben? Kroppsmässigt vinner Victoria stort, hon har fin muskulös body, e alltid ungefär i samma grymma form oavsett om det e aftonklänning eller bikinis. Så här e det fröken Silvstedt som får en poeng.


Lättklädda poser med sexig blick!!! Båda lika heta!! O båda med bröstimplantat!
V.S kör alltid lika hårt Swedish-Blond-grejen, samma smile i ansiktet o tappar aldrig kontrollen framför kameran!!
C.G byter ofta hårfärgen o vågar vara brynett, säger alltid vad hon tycker utan att bry sig om konsekvenserna, skrattar högt, pratar över alla andra, e sig själv o säljer den sanna bilden av sig själv. Det e nog just det som svenskarna gillar hos henne!
Hmm, här e det Gynning som plockar poengen!!

Båda tjejer med sparsam sminkning i dessa bilder o för tillfället e ju båda blondiner o med hårförlängningar.
Så lika, men ändå så olika.
Men vem e smartast? Vem som säljer bilden av sig själv dyrast? Jag tror att det e Victoria Silvstedt än så länge för att det finns ju mer pengar att tjäna utomlands. Men vem som står kvar i rampljuset längst? Det vet jag inte, men jag gissar Gynning. Om hon nu värkligen slår genom med sin konst utomlands, då kan ingen stoppa henne!! Men jag e lite tveksam, jag tror att folk köper hennes tavlor på grund av henne, inte på grund av konst!! Hoppas, hoppas att jag har fel!!

And last but not least, båda festsminkade o snygga som tusan, hmnh, nej, snygga som miljoner!!!
Det spelar ingen roll vem som e snyggast, smartast eller mer känd!! Dem e båda super-snygga o har hittat knepen att tjäna pengar på det + blivit celeberties på köpet! Det e många tjejer som skulle vilja vara i deras högklackade "skor"!!
So, go girls, go!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar