torsdag 7 maj 2009

FRANSFÖRLÄNGNING I MALMÖ

Efter att har fightats med regn o vind o värsta ovädret i Malmö igår så hittade jag en perfekt salong där jag kommer hyra in mig o bjuda fransförlängningen med metoden en-o-en.
Verkar som folk där fortfarande inte riktigt känner till detta eller har dålig erfarenhet av ihopklistrade fransar o fult resultat.
Men när fransförlängningen har gjorts på rätt sätt, blir ögonen vackra med långa svarta böjda fransar som ger en mer öppen blick o frächare utseende. Dessutom vinner man 5-1o min varje morgon pga att man slipper måla fransarna!!
Man ska underhålla fina fransar genom att göra påfyllningen varannan var tredje vecka.

Jag kommer även erbjuda kurser i fransförlängningen, där jag lär ut mina kunskaper med 2 års erfarenhet i fransförlängningen, för att folk ska få upp ögonen för detta o sprida vackra fransar!!

Salongen i Malmö, där jag kommer erbjuda mina tjänster från o med 2o Maj, heter Topp till Tå
o ligger på Västra Rönneholmsvägen 52a
i närheten av Kronprinsen.

Bokningar kan man redan göra genom min hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar