onsdag 1 juli 2009

FRANSAR I MALMÖ

Igår hade jag en kund som fått fransförlängningen med kvistar-vippor eller vad det nu kallas, det såg inte snygg ut. Kunden var själv inte alls nöjd, alla fransar klibbade ihop o hon hade redan tappat många, ändå hade hon fått fransförlängningen 2 dagar sedan?!!

Jag fick ta loss alla dem fransarna o börja om från början. När jag var färdig så hade hon fått strålande fina LaFransar fransar. Synd att jag inte hade med mig kamera o inte tog bilder med det fula o det fina fransförlängningen. Det e stor skillnad mellen fransförlängning med kvistar o en-o-en. Det sistnämnda e mycket naturligare, svartare, snyggare, håller längre, e snällare mot egna fransar osv


Det e synd att så många går o lär sig snabbt o billigt att göra fransförlängningen, övar ingenting o börjar ta betalt direkt. Det resulterar många icke nöjda kunder + folk blir skeptiska mot fransförlängningen.

Idag ska jag jobba hela dagen i Malmö o göra fransar. Imorgon börjar min semester, jag åker hem till Estland, SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!!! Det blir mycket strand, kompisar, fest, god mat, relax, lite träning kanske o mycket annat roligt!!!Can't wait!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar